۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

نخستین اطلاعیه ی آذر آویز

 امروز در دفتر کارم نا گهان به فکر ایجاد وبلاگ برا ی خودم شدم. بدون اینکه بدانم وبلاگ چگونه ایجاد میشود دست به جستجو زدم سر انجام سرنخی را از گوگل در یافتم که بلاگر عرضه کننده این خدمات راهی کوتاهی است برای رسیدن به این ارزو. سر انجام این کار را کردم. تا کنون فقط توفیق یافته ام که خدمت تان این پیام را بنویسم که این وبلاگ تازه تولد شده است و با کمک شما غنی خواهد شد. در همین اغاز یا بهتر است بگویم سر کار ارزو میکنم وبلاگم را چنان دلچسپ و دوست داشتنی ویرایش کنم که شما عزیزان از دیدن ان لذت ببرید و بگوید فرهاد زلمی واه !  چه وبلاگی صد سلا زنده باشی! اما دوستان این کافی نیست، شما باید مرا کمک کنید که این وبلاگ را چطور جذاب و زیبا بسازیم.

۶ نظر:

Unknown گفت...

سلام زلمی عزیز!
بسیار خوشحال هستم از اینکه به ویب لاگت دسترسی دارم، خیلی ویب لاگ مقبول است زیاد خوشم امد.

همیشه در زندگیت همین قیسم شخص جوینده باش چون نیگویند که جوینده یابنده است.

بسیار کار خوب کردی از این که برایت ویبلاگ جور کردی.

دقیقاویب لاگ در اینده ها خیلی هم دلچسپ شده میتواند اما به یک شرط که بحث های سیاسی نباشد، بلکه بحث های اجتماعی و اسلامی باشد.

تشکر

همیشه ارام و موفق باشی

Unknown گفت...

روزی يک شخص تشويشی فکر ميکرد فکر ميکرد تمام زندگی فکر کرده فکر کرده فوت شد بگوييد به چی فکر ميکرد آن شخص به اين فکر ميکرد که خواهر من دو برادر دارد پس مه چرا يک برادر دارم

با احترام
دوست شما
مهسا

Unknown گفت...

زلمی صاحب نظریات که مه بریتان روان کریم دریافت کردید یا خیر؟؟؟؟

سید فرهاد زلمی گفت...

دوست عزیز سودابه جان هرگاه شما مطالب اجتماعی و اسلامی دارید بفرستید به نام خود شما به نشر خواهد رسید.

Unknown گفت...

اقای زلمی یک مسله را میخواهم برایتان بگویم که اسم من سودابه نیست شما میتوانید مرا به نام مهسا یا هم تبسم بگوید

تشکر

سید فرهاد زلمی گفت...

بانو مهسا فرستاده های تان را می توانید در بخش جدید به نام فرستاده های شما پست کنید.